torstai 22. syyskuuta 2016

Throwback part 2/3 2005-2006

Hehhei, palattasko taas vuosia taakse päin? :-) Sen verran nykyhetkessä, että istun juuri parhaillaan junassa kohti Helsinkiä. Pieniä viitteitä on saattanut jo bongailla esim. Lumenen somesta, että brändi uudistuu ja paljon uusiakin tuotteita on pian tulossa saataville! Olen itse tosi innoissani tästä, koska ainakin omaan makuuni näyttää siltä, että Lumene vain paranee. Illalla on uuden Lumenen lanseeraustilaisuus, johon olen matkalla. Tämän illan jälkeen siis tiedän enemmän. En malttaisi odottaa! Mutta, ajattelin tässä junassa olla tosi tehokas ja nappasin läppärin mukaan. Tsekkailin koneelta lisää vanhoja kuvia throwback-postauksen kakkososaa varten ja ne tulisivat teille nyt tässä. Jos throwback osa 1 jäi välistä, tsekkaa se TÄÄLTÄ. Aiemmassa postauksessa väläytin kuvia vuosilta 2003-2004, nyt olisi luvassa paluu vuosiin 2005-2006. Kuvat painottuu selkeesti tonne 2006, en tiedä, miksi mulla oli niin vähän 2005 kuvia, mutta en nyt ehtinyt enää uudelleen käydä cd-levyjäni läpi, joten näillä mennään! On tässäkin jo aika paljon materiaalia teinivuosilta. :-D Enjoy. Tai ainaki yrittäkää...


Jos en ole aivan väärässä, tuo vasemmanpuoleinen kuva saattaakin olla loppuvuodelta 2004.. Oisko Turusta, Maata Näkyvissä festareilta? Kävin isoskoulutusta ja siihen kuului jossain tapahtumassa käynti, joten kahdesti tuli noilla festareilla vierailtua. Oikeanpuoleinen kuva sen sijaan on kesältä 2005 Sararockista Laukaan satamasta. Muistaakseni sillon pääesiintyjänä oli Maj Karma, se oli mun lempibändejä noihin aikoihin.



Nämä punatukkaiset kuvat on syksyltä 2005. Muistaakseni elokussa luovuin noista rastoista ja tukka leikattiin suht lyhyeksi. Ensin se oli vaalee, sit se oli pinkki, sen jälkeen punainen. Miksköhän mulla ei ollu pinkistä tukasta yhtään kuvaa näissä...? Noihasama. Tässä ollaan taas meikkileikitty. Noi mun kulmakarvat oli kyllä todella mielenkiintoiset tuossa lukion 1.-2. luokan aikoihin.. Abivuonna alko vähän mennä "normaalimpaan" suuntaan. Mut nää oli jännät. Tollaset terävät siittiöt. :-D Mitä ihmettä... Ja siis toi käsi-pose. Olin kai surullisen söpö tai jotain sinne päin.


Punaisen tukan jälkeen keväällä 2006 tuli kuvioihin tummanvioletti fleda. Se ei tässä kuvassa nyt kylläkään näy, mutta muistan että tässä se on ollu. Tästä 2006 keväältä mulla on iso aukko kuvissa, koska meidän ulkoinen kovalevy pamahti paskaksi ja sinne meni Annin kuvia monelta kuukaudelta. Muistan, et olin siitä erityisen harmissani, koska olin käynyt sillon alkukeväästä Mew'n keikalla Helsingissä ja kaikki keikkakuvat meni sen siliän tien. Mut se on semmosta.



Ruskeen tukan kuvat on syksyltä 2006. Jännä muuten, miten tosi usein muistan jotain tiettyjä ajanjaksoja tai tapahtumia sen perusteella, et muistelen millaiset hiukset mulla on milloinkin ollut. :-D Tässä oli ehkä sellasta lievää emovaihetta havaittavissa. Oli mustat pillifarkut, tennarit, armeijan leipälaukku, palestiinalaishuivi ja takkunen tukka sekä angstia. Ja mustavalkosta ruutua, se oli niinkun paras kuosi ever. Hahhah. Tässä oon selkeesti ihaillut ruskeita silmiä, kun on sellasia pitänyt photaroida.



Nää kuvat on myös syksyltä 2006. Tossa vaiheessa aloin taas haaveilla rastoista ja aloin takuttaa niitä itse. Ylemmässä kuvassa näkyy aika tuore kielilävistys, smileyn olin ottanut edellisenä keväänä, kun täytin 17.

Tuliko ruudun toisella puolella samaistumista? Vai millasia tyylejä teillä on ollut lukion/amiksen 1. ja 2. vuosikurssilla? :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti