keskiviikko 23. maaliskuuta 2016

Mää meen takas töihin...

Iik ja ääk! Enää reilu viikko, ni mä oon takas töissä. Huhtikuun eka alkaa, onneks heinäkuun loppuun asti teen osarina, niin on vähän pehmeämpi lasku työelämään näin 1,5 vuoden kotoilun jälkeen. :-D Pakko oli nyt tulla vielä tännekin mainostamaan, että mä lätkäsin pienen töihinpaluutarjouksen tulille: kun varaat ajan mulle huhti-toukokuulle ennen 27.3. (eli tulevaa sunnuntaita!), saat -15% alen! Opiskelijoille meillä Loihtimolla on aina -20% opiskelijakorttia vastaan. Tarjous ei koske häämeikkiä tai -kampausta, mut kaaaikki muut palvelut. :-) Aikoja voi tiedustella multa suoraan anni@loihtimo.fi tai sitten varata Loihtimon nettisivuilta TÄÄLTÄ (jälkimmäinen linkki suoraan ajanvaraukseen). Ja huom huom, koska mä teen osarina, aikoja on vaan se rajattu määrä ja tiettyinä päivinä saatavilla. Jos on siis joku tietty ajankohta, jolloin haluaisit mulle tulla vaikka meikkiin tai hiustenvärjäykseen, kannattaa olla ajoissa liikenteessä! Jos nettiajanvarauksen kautta ei löydy sopivaa ajankohtaa, kannattaa laittaa mulle sähköpostia, niin voidaan katsoa miten saadaan järjestymään. Toivottavasti nähdään! Mä yritän nauttia nyt viimeisistä hoitovapaapäivistä...

Kuva: Ville Kotimäki // MUAH: Anni Jää


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti