keskiviikko 30. joulukuuta 2015

Mystisen upeat ripset

Rakastan tuuheita ripsiä. Megatuuheita, mutta hyvin eroteltuja. Mun suosikkiripsari on ollut jo pitkään L'Orealin Million Volume Lashes (se originaali), mutta nyt oon ollut jo yli vuoden käyttämättä sitä. En suinkaan siksi, että oisin muuttanut mieltäni, vaan siksi, että mulla on ollut kaapissa aika monta Lumenelta testiin saatua tai jostain Insta-arvonnasta voitettua ripsiväriä, niin en ole halunnut ostaa uutta ennen kuin olisin käyttänyt nämä aiemmat pois. Lumenen (ja Natural Coden) ripsivärit on ollut mun makuun ihan ok. Voin käyttää, mutta putelin tyhjettyä en välttämättä ensimmäisenä ostaisi uudestaan. Niin paljon kuin Lumenea muuten tuotemerkkinä rakastan, erityisesti heidän pohjameikkejä ja kulmatuotteita, ei heidän ripsivärivalikoima ole erityisemmin sytyttänyt. Siks olinkin samaan aikaan tosi innoissani, mutta myös aavistuksen varautunut, kun sain mystisen uutuusripsarin testattavakseni. Paketti saapui jo marraskuun lopulla ennen tuotteen lanseerausta, eli hetken aikaa olen joutunut pitää huuleni supussa uutuusmascarasta. Se osoittautui ihan hyväksikin asiaksi, koska nyt mulla oli aikaa tutustua tuotteeseen rauhassa ja testailla sitä useampaan otteeseen ennen postauksen kirjoitusta. Paketti saapui saatesanoin "paras Lumene-ripsiväri koskaan". Aika kova! Lunastiko True Mystic Volume mascara lupauksensa...?




True Mystic Volume mascaran pakkaus on ainakin ihanan ylellinen. Mulla ei ole oikeastaan lainkaan kokemusta selektiivisten sarjojen mascaroista, mutta voisin kuvitella, että kalliimman luokan ripsiväri tulee tällaisessa pahvipakkauksessa. Heti tuli jotenkin luksus-olo! Tuotteen ulkonäkö on saanut inspiraationsa Lapin mystiikasta ja revontulista ja se näkyy. Pakkaus hohtaa kauniisti violetin ja turkoosin sävyissä ja kyllä tästä nyt ihan suoraan sanottuna tulee vähän mystinen fiilis. Ulkokuori siis lupaa paljon. Eikä sisältö jää kakkoseksi.


Aiemmassa suosikkiripsarissani on sellaiset melko pehmeät silikoniset (?) harjakset. True Mysticissä on kuitenkin hyvin tiheät muovipiikit. En saanut kuvattua harjan muotoa kunnolla, mutta edestäpäin katsoen harja on kolmion mallinen, ei pyöreä. Harja kerää aika kivan määrän massaa itseensä ja massa on ollu alusta asti melko täydellistä! Usein mascaramassa on aluksi vähän liian kosteaa ja se kuivuu sopivaksi noin kuukauden käytön aikana. Tämän kanssa ei ole tarvinnut odotella. Ainoa miinus tässä massassa on ollut, että se alkaa itselläni hiukan varista loppupäivää kohti. Kun tätä mascaraa viitsii harjailla useamman vedon, massa kerrostuu kauniisti, tiheät piikit pitävät ripset eroteltuina ja tähtimäinen muoto antaa ripsille nostetta. Olenkin True Mystic mascaran kanssa mennyt yhdellä dippauksella, kun yleensä dippaan harjaa purkissa pari kertaa, jotta saan halutun tuuheuden aikaiseksi. 



Miltäs vaikuttaa? Tässä lähtötilanteessa siis ripset ilman ripsaria tai taivutusta. Omat ripseni taipuu luonnostaankin aika hyvin, joten en yleensä erikseen taivuta niitä. Tai oikeestaan koskaan, en mä ees omista ripsentaivutinta! :-D Olen tässä levittänyt ripsiväriä niin, että olen ottanut harjan ulos tuubista, harjannut vuoron perään silmiin useita vetoja niin että olen tyytyväinen tuuheuteen ja erotteluun, ja lopuksi laittanut harjan takas tuubiin. That's it. Ei ole tarvinnut dippailla lisää massaa, ei tarvitse ripsiharjaa, en ole kaivannut varsinkaan ripsientaivutinta. Vieläkin näyttävämmän lopputuloksen kyllä saisi yhdellä välidippauksella. Mutta olen niin tyytyväinen tähän, että vain tuhdin smokeyn kanssa olen lisännyt toisen kierroksen massaa. Jotain mun tyytyväisyydestä ja ihastuksesta kertoo myös se, että joka kerta, kun olen tässä kuukauden aikana tehnyt meikin blogia varten, olen halunnut tarttua True Mystic Volume mascaraa, mutta vastahakoisesti oon joutunut käyttää noita muita ripsivärejä, koska en olis voinut vielä kirjoittaa tätä ihanan ripsivärin nimeä tuotelistaukseen. :-D Toisin sanoen, lupaus kaikkien aikojen parhaasta Lumene-ripsiväristä pitää, ainakin minun silmissäni (ehe) ja tämän ostaisin ehdottomasti uudelleen! Jos säkin innostuit tästä, on True Mysticiä saatavilla jo ainakin isoimmissa tavarataloissa ja tammikuun aikana saapuu kyllä varmasti kaikkiin Lumenea myyviin pisteisiin. Sokoksen verkkokaupassa hintaa näkyisi olevan 18,90€. Kävikö selväks, että tykkäsin?! Jos ei, tässä vielä: TYKKÄSIN! Loppuun vielä ripsilähistä. :-)


*Ripsiväri saatu testiin blogin kautta!



13 kommenttia:

  1. Onks tää vedenkestävä? Siis ihan kunnon waterproof? Tai jos ei oo niin tiedätkö tehdäänkö tästä wp-versioo? Kuulostaa ja näyttää meinaan tosi hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on "säänkestävä", mitä tuo lie tarkalleen tarkoittaakaan, mut ei vedenkestävä. Eikä ainakaan tällä hetkellä ole valitettavasti wp-versiota tästä.

      Poista
    2. Oi itsekin olin juuri tulossa kysymään WP-versiosta, omat piikkisuorat ripset kun ei normi ripsareilla pysy taivutettuana. Harmi, että tästä ei sitten (ainakaan vielä) ole tuota vedenkestävää, muuten olisin mennyt heti ostamaan tämän itselleni!

      Poista
  2. Mä kävin juuri eilen ostamassa tuon ripsivärin itselleni ja voi luoja se on mahtava. <3

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa kyllä niin mahtavalta että pakko tämä on hankkia!! Näyttää tosi hyvältä sinulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kyllä luonnostaan sellaiset ripset, että saan niistä melkein ripsarilla kuin ripsarilla näyttävät. Mutta tämän kanssa pitää vähän jopa himmailla, ettei mee överiksi! :-D On siis huomattavasti nopeempi sutia vain pari kerrosta ripsiväriä kuin 10. :-)

      Poista
  4. Tuli ajankohtaiseksi ostaa uusi ripsari, joten kiitos blogisi tämä tarttui matkaan. Nyt ei muuta kun testailemaan 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin, hyvä hyvä! :-D Toivottavasti olet tyytyväinen ostokseesi. :-)

      Poista
    2. Olen ollut, vaikkakin kyllä se päivän mittaan vähän varisee.

      Poista
  5. Löysin blogiisi Instagramin kautta, kun etsin kuvia tästä ripsiväristä. Itsekin sain tämän testiin, ja onhan hyvä ripsiväri! Aivan huikeaa pituutta saa ripsiin :)

    VastaaPoista
  6. Ostin juuri ja olen erittäin tyytyväinen. Ripseni ovat pitkät mutta suorat, tämä ripsari taivuttaa ripset kauniisti ilman taivutinta. Suosittelen!

    VastaaPoista
  7. Siis mitä! Ihan hurjaa kuinka hyvä lopputulos tällä tuli, nyt meni kyllä omallekin ostoslistalle :)

    VastaaPoista