maanantai 10. elokuuta 2015

Lumene Nude Perfection Glow Foundation

Lumene on viimeisen parin vuoden aikana saattanut markkinoille aivan huikeita meikkivoiteita yksi toisensa perään. Odotukset oli siis pilvissä, kun törmäsin Lumenen uusimpaan meikkivoiteeseen, Nude Perfection Glow Foundationiin. Paperilla uutuus kuulosti täydelliseltä: heleyttävä, kevyt, kosteuttava. Yhtään uutta meikkivoidetta en oikeestaan kaappiini olisi tarvinnut, mutta mutta.. Heti silti kipitin kauppaan ja kotiutin putelin tätä ihanuutta. Hypistelin kaunista tuubia sydämenkuvat silmissä ja valitsin sävyksi kakkosen, joka on hitusen kasvojeni tämän hetkistä sävyä tummempi. Ihan vaan syystä että mun naama ei vaan rusketu, ja muutoin päivettynyt kroppa näyttäis vähän hassulta kalman kalpeilla kasvoilla. :-P Tästähän löytyy myös se supervaalea 0-sävy.



Kotona turautin pienen määrän meikkivoidetta kämmenselälle ja aloin levittää sitä sormin kasvoilleni. Odotin rakastuvani tuotteeseen hetivälittömästi ja vannovani ikuista rakkautta. Toisin kävi. Tuote tuntui tahmaiselta. En millään saanut sitä levittymään iholle tasaisesti. Se ei tuntunut peittävän juuri mitään, vaikka ei mun iholla ole juuri edes mitään peitettävää. Yritin kerrostaa sitä peittävämmäksi, mutta lopputulos oli entistä läikkäisempi. Olin tosi pettynyt. Kokeilin uudestaan kosteutetulle iholle sormin. Eri kosteusvoiteen kanssa, siveltimellä, ja taas eri kosteusvoiteen kanssa sormin. Joka kerta tuntui, että mun kasvot näytti lähinnä jossain rannalla pölyyntyneiltä ja hionneilta. Ja kuinka paljon otti päähän se, että totuus repi mut alas pilvilinnasta ja talloi sydämenmuotoiset lasit pirstaleiksi. Aika dramaattista tekstiä yhdestä meikkivoiteesta! :-D Mulla ei oo ees kunnon kuvia näistä ekoista testeistä, kun potutti niin paljon. Tässä alla ainoa kuva, jossa toiselle puolelle levitetty meikkivoide, toinen puoli puhdas. Näetkö kummalla puolella on meikki?



Aattelin kuitenkin, että kyllä tälle käyttöä tulee vaikka Lumenen CC:n keventäjänä. Ehkä vika oli vaan käyttäjässä, eli minussa. Muutaman kerran mä tosiaan olen sekoittanut tipan CC:tä Glow Foundationin joukkoon ja ihan voitokkain tuloksin. Glow keventää ja ohentaa CC:tä mukavasti. Tai vastaavasti CC:llä saa Glow'hun vähän lisää peittoa ja helpottaa sen levittymistä tasaisesti. Ja kun tutustuin Glow'n ainesosiin tarkemmin, selitti (luultavasti) silikonien puuttuminen sen koostumusta ja levittyvyyttä. Supersilkkarisiin meikkivoiteisiin tottuneelle Glow on jotenkin tosi erilainen levittää iholle. Paljon tässä mun ensiarviossa on siis kyse ihan vain siitä, että en ole tottunut käyttämään tämän tyyppistä meikkivoidetta, joka on todella ohutta peittokyvyltään ja supersilottavat silikonit loistavat poissaolollaan. En ole vielä antanut tuotteelle lopullista "tuomiotani". Tänään (vihdoin) levitin Glow'ta ensimmäisen kerran onnistuneesti ILMAN CC:tä! Vaihdoin vielä eri meikkisiveltimen käyttöön, nyt olen siis tainnut löytää oikean työkalun ja tekniikan tämän meikkivoiteen levitykseen. Lämpimästä säästä huolimatta Glow on pysynyt hyvin kasvoilla ja kyllähän se tuntuu aivan ihanalta kasvoilla, kuin ei olisi meikkiä lainkaan.

Jatkan tuotteen kokeilua ja käyttöä, en oo vielä niin sanotusti heittänyt kirvestä kaivoon. Katsotaan jonkun viikon päästä uudelleen, mitä mieltä olen, kun kokemusta meikkivoiteesta on karttunut lisää. En missään nimessä hauku tuotetta huonoksi. Glow'lla on varmasti paikkansa ja tarkoituksensa. Minä joudun sitä vain hiukan omassa meikkipussissani etsimään. Ehkä meistä vielä kasvaa ystäviä, minusta ja Glow Foundationista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti