keskiviikko 12. elokuuta 2015

Hääjuhlalook

Mulla on lauantaina tulossa häät, joihin olen menossa vieraaksi. Häät on tilaisuutena aina sellainen vähän hienompi juhla, joihin on mukava laittautua enemmän, mutta kuitenkin hillitysti. Mekkoa ei onneksi tarvinnut lähteä metsästämään, kun mulla on tallessa mun kaasonmekko puolentoista vuoden takaisista ystäväni häistä. Juhlamekoille tulee mulla niin vähän käyttöä, että en raaskinut edes lähteä katselemaan mitään uutta. Tietty piti myös ennakkoon kokeilla kampausta ja meikkiä, ettei tulis juhla-aamuna panique, et mitä mä teeeeeen! Mekko vähän tossa vilahtaa kuvissa olkapäällä vaan, se on yksiolkaiminen ja maxi, väriltään tuollainen puuteriroosa. Halusin tuoda siihen vähän väriä värillisillä korkosandaaleilla (vaaleat koralliset) ja kynsilakalla (sama sävy kuin kengissä). Tähän mä oisin halunnut myös sen Nyxin Soft Matte lipcreamin sävyssä Bel Air, mut se oli sillon mun tilauksen aikaan nettikaupasta out of stock. Enkä ole sen jälkeen nyt sitä edes katsellut. Koemeikkiin valkkasin huulille Natural Coden Smile Booster -huulipunan sävyssä Vivid Tangerine, mutta en ole vielä varma päädynkö tähän, vai koetanko sekoitella parista huulipunasta jotain vielä lähemmäs kenkien ja kynsilakan sävyä menevää... No, tältä näyttää koemeikki (ja -kampaus), saa nähdä mennäänkö näillä vai vieläkö mieli muuttuu! :-D Laitan häiden jälkeen koko official lookista kuvat.





4 kommenttia:

  1. NO EI KUKAAN VOI OLLA TON NÄKÖNEN oikeesti en kestä :-D toivottavasti ei tuu nää mun kommentit jo korvista ulos, mutta mää en vaan pääse yli enkä ympäri siitä miten kaunis voi nainen hyvänen aika olla. Oot mun uusin woman crush :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ööööhh.. :-D Ei tuu kehut koskaan korvista ulos, kiitos vaan taas paljon! ♡ Mut mulla loppuu kohta vastausideat kesken. :-D
      Sulle pusuja ja terveisiä äitille ja isille, hih! ;-)

      Poista
  2. Tosi nätti meikki ja kampaus :) sopii tosi hyvin sulle :)
    Cutandcurly.blogspot.fi

    VastaaPoista