keskiviikko 30. marraskuuta 2016

Kosteutta talvi-iholle

Pakko vinkata tää mun tämänhetkinen superkaksikko pintakuivuuden ehkäisyyn! Useimmiten olen käyttänyt talvisin hiukan paksumpaa kasvovoidetta sekä sen lisäksi jotain kosteuttavaa seerumia. Tänä vuonna en sellaisia erikseen ehtinyt hankkia, mutta pr-näytteinä saamistani Lumenen uutuuksista on onneksi löytynyt apu kuivan sisäilman kiristämälle iholle...


Skädääääm! Lähde Hydration Recovery-geelinaamio sekä Valo Arctic Berry Cocktail-öljy. Puhdistetulle iholle levitän ensin öljyn, jonka jälkeen ohuen kerroksen geelinaamiota ja annan vaikuttaa yön yli. Geelinaamiota voi käyttää paksumman kerroksen 5-10 minuutin vaikutusajalla tai yönaamiona halutessaan. Yönaamio sopii mulle hyvin, kun aina ei ole aikaa odotella edes tuota viittä minuuttia. :-D Tällä hetkellä tehokosteutusta tarvitseva ihoni saa näiden alle vielä hyaluronitiivisteen. Olen siis totaalisen rakastunut hoitotuotteiden kerrostamiseen! Varmaan tää ikäkin vaikuttaa, kun tuntuu siltä, että iho vaatii ihan erilaista kosteutusta kuin pari, kolme vuotta sitten. Näiden kanssa olen kuitenkin saanut pintakuivuuden pidettyä aisoissa, jee!


Hyaluronitiivisteestä mulla on vielä käytössä tuo vanhempi versio (vasemmalla kuvassa), koska olin juuri ehtinyt ostaa uuden putelin ennen Lumenen uusien tuotteiden lanseerausta. Odotan kuitenkin jo innolla, että saan kokeilla tuota uutta, paranneltua versiota!

Miten te hoidatte ihoanne kuivalla talvi-ilmalla?

*Postauksen tuotteet saatu pr-näytteenä blogin kautta (lukuunottamatta toista hyaluronitiivistettä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti