tiistai 16. tammikuuta 2018

Päivän Meikki - Raw Sienna

Mä oon niiiin jumissa tähän Modern Renaissanceen... Pääasiassa olen tehnyt sillä näitä neutraalimpia ja ruskeampia lookkeja, en punertavia. Mutku pigmentti on vaan niin hyvä, että tällä on todella nopeaa toteuttaa vaikka minkälaisia meikkejä kevyemmista super intensiiviseen. Näiden kuvien meikki on kuvattu viimevuoden puolella, kun mulla oli pari valoa Avecomilta testissä. Postausmotivaatio on tuttuun talviseen tapaan vähän hukassa, mut nyt mulla on myös omat valaisimet (jotka ostin verkkokaupasta). Kiinnostaako ketään sellaisten esittely? :-) Blogille tulee tammikuun 21. päivä 3 (!!) vuotta ikää, joten mulla on jotain pientä tuotearvontaa tulossa! Siis täähän onkin jo sunnuntaina, apua, nyt pitäs olla jo suunnitelmat tehtynä! :_D No jotain tulee, mutta paljastan myöhemmin mitä. Sekalainen pikasepustus kuulumisia, tsekatkaa vielä kuvat ja kertokaa mitä tykkäätte lookista?





4 kommenttia:

  1. Todella upea meikki, vaan etpähän muunlaisia osaa tehdäkään :) kyllä mua vois ne valojutut kiinnostaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Taina. ♡ Välillä kyllä tuntuu, että toistaa itseään näissä lookeissa. :-D
      Varmaan kirjoittelenkin valoista, kun kerkeän perehtyä niihin vielä paremmin. :-)

      Poista
  2. Todella kaunis meikki! Valaisimet kiinnostaa ehdottomasti!

    VastaaPoista
  3. Kaunista <3 Sulle kyllä sopii niin monenlaiset meikit :)

    Ja kuten tonne arvontapostaukseen jo kommentoin, valaisimet kiinnostaa todella kovasti!

    VastaaPoista