torstai 26. lokakuuta 2017

NYX Liquid Suede Metallic matte (swatches)

Sain ihan hetki sitten nämä NYXin uudet Liquid Suede Metallic matte huulipunat testiin. Nämä ovat Suomessa aivan uusia ja tulevat myyntiin loppuvuoden aikana, osassa NYXiä myyvissä nettikaupoissa ovat jo valikoimassa.



Olen aiemminkin kokeillut ja käyttänyt Liquid Suede huulipunia, mutta musta ei koskaan ole tullut niiden suuri fani (aiempi arviopostaus TÄÄLLÄ). Koostumus ei ole ollut mun makuun, vaikka sävyjä olisi aivan ihania. Näihin metalliversioihin sen sijaan rakastuin heti! Koostumus näissä on selkeästi ohuempi ja mattaisempi. Aiemmat Liquid Suedet ovat halkeilleet mun huulilla todella helposti, mutta Metallic matte-koostumus kestää mulla todella hyvin! Aivan ehdottomasti paras nestemäinen mattapuna, mitä NYXiltä olen kokeillut. Nää on muutenkin jotenkin veikeitä, kun tosiaan kuivuvat mattapintaiseksi, mutta sävyissä on kevyt metallinen kiilto. Todella mageita. Swatchailin neljä sävyä, jotka jätin omaan käyttöön (kaksi näistä arvoinkin teille eteenpäin instassani). Isoimmaksi suosiksiksi nousivat sävyt Neat Nude sekä Biker Babe, mielettömän kivoja molemmat. Jotenkin cool on myös tuo tummanharmaa Go Rogue. Violetit sävyt ovat tällä hetkellä tuntuneet vieraammilta, joten luulen et Ego saattaa jäädä vähemmälle käytölle. Mut katsotaan nyt, kun talvi tulee. Tässä punat huulille swatchattuna, miltä teistä näyttää? :-)


*Huulipunat saatu testiin blogin kautta

1 kommentti:

  1. Biker Babe on upea, mutta tykkään tuosta Go Roguestakin se on jotenkin uniikin näköinen.

    VastaaPoista