perjantai 3. kesäkuuta 2016

Kesälakkoja ja ripsariuutisia!

Siitä ei ole aikaakaan, kun Lumene julkaisi keväisen kynsilakkakokoelmansa. Kauan ei nokka tuhissut heillä, kun nyt saatiin jo kesäkokoelma! Sain pr-näytteenä neljä sävyä kokoelman kahdeksasta ja nämä ovat kyllä ihan superherkullisia. Ensisilmäyksellä ihastuin vaaleanoranssiin sävyyn Kuuma päivä. Aivan ihana! Siis ihan superhyperihana. Täykky kesälakka mun makuun: värikäs, raikas, kirkas ja korostaa päivetystä. Kokeiltuani lakat läpi näyttää vahvasti siltä, että jokainen jää käyttöön.



Jos et ole vielä kokeillut Lumenen Gel Effect lakkoja, suosittelen lämpimästi! Näissä pullo on mun makuun inhimmillisen kokoinen, eli todennäköisesti pullon ehtii käyttää loppuun asti. Lakka levittyy melko tasaisesti ja kuivuu (ainakin minun mittapuulla) nopeasti. Hintakaan ei kovasti kirpaise, hintaa on noin 6,90€ per puteli, kaupoista pitäisi nämä jo löytyä. Itseäni miellyttää myös minimalistinen ja raikkaan näköinen ulkoasu! Saamani neljä sävyä ovat Tuulenvire, Kesäunelmia, Rannalla ja Kuuma päivä. Tuulenvireen joukossa on hiukan helmiäistä hitua, muut kolme ovat creme-sävyjä. Kynsillä en nyt osaakaan päättää, mikä on suosikkini. Toisaalta tuo Kesäunelmia on ihana barbi-pinkki, jotenkin tosi söpö, eikä mulla ollut vielä yhtään näin vaaleanpunaista lakkaa. Sitten taas Rannalla on upea persikkainen nude-lakka. No, onneks ei oo mikään pakko päättää suosikkia! :-D Ensimmäisenä kuitenkin päädyin lakkaamaan sormien kynnet Kuumalla päivällä ja varpaisiin meni Rannalla. Huomasin myös, että näiden sävyt sopii ihan täydellisesti yhteen aiemmin keväällä saamieni Arctic Glow-huulikiiltojen kanssa!

No mutta sitten... Kenelläkään tuskin jäi alkuvuodesta huomaamatta Lumenen uusi ripsiväri, True Mystic Volume. Allekirjoittanutkin pääsi sitä heti testailemaan ja olen todella tykännyt ripsarista! Moni kaipaili kuitenkin wp-versiota. Mä en vaadi ripsariltani välttämättä wp-ominaisuutta, koska mulla ripsivärit pysyy yleensäottaen hyvin ja haluan saada ne helposti puhdistettua. Kuitenkin, kaikille, jotka olette tätä odottaneet: True Mystic Volume Waterproof on täällä!


Itse en vielä korkannut omaani, koska mulla on tällä hetkellä 4 ripsaria auki. True Mysticini on kuitenkin ollut auki puolisen vuotta, joten enköhän tämän pian korkkaa ihan jo siksikin, että pääsen testaamaan! Sen kummempaa arviota en tästä vielä voi siis antaa. Toivon todella, että tämä on normiversion veroinen, ei ole mitenkään itsestäänselvää, että wp-versio on samanlainen. Monella merkillä wp-versiota ei voi laskea edes samaksi ripsariksi, koska massa saattaa olla niin erilaista. Mutta, katsotaan, katsotaan... Täältä löytyy postaus alkuperäisestä True Mystic-ripsarista. Kirjoittelen tästä uudesta tosiaan heti, kun ehdin testailla! :-)

Millä mielin otat True Mystic Volume wp:n vastaan? Onko odotettu uutuus? Mitä pidät Gel Effect kesäsävyistä? :-)

*Postauksessa mainitut tuotteet saatu pr-näytteinä!

4 kommenttia:

  1. Aivan ihania kesälakkoja, Gel Effect lakat ovat kyllä suomalaiseen makuun, pullokin on sopivan kokoinen :) en ole vieläkään kokeillut Mysticin normiversiota, se kyllä on ostoslistalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän tuota ehtii kokeilla. Saa nähdä tykkäätkö, kun tuntuu vähän jakavan mielipiteitä. :-)

      Poista
  2. Kuuma päivä on ihastuttava lakka! <3 Vesiliukoinen Mystic ei toiminut mulla yhtään, saas nähdä miten vedenkestävän version kanssa käy, vähän pahaa pelkään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mystic tuntuu kyllä vähän jakavan mielipiteitä. Mulla on nyt odotukset korkealla, kun originaali toimi mulla!

      Poista