torstai 29. kesäkuuta 2017

Yksi uusi suosikkiripsari

Mä pidän ripsiväreissä a) kampamaisista ja/tai kumisista harjoista b) tuuheuttavuudesta, mutta myös erottelevuudesta ja c) helposta puhdistuvuudesta. Mä en välitä vedenkestävistä, koska niiden putsaaminen on tuskaa. Vaikka ripsiväri olisi muuten hyvä tai täydellinen, hankala putsaaminen pudottaa sen oitis suosikin pallilta. Maybellinen uudempia ripsareita on tammi-helmikuussa lanseerattu The Falsies Push Up Angel*. Angel onkin eka Push Up-sarjan ripsiväri, jota olen kokeillut. Avasin ripsivärin tuolloin hetimiten sen pr-paketista saatuani. Harva ripsiväri ihastuttaa välittömästi, vaan ominaisuudet tulevat parhaiten esille parin, muutaman viikon käytön jälkeen. Niin kävi myös tämän ripsivärin kanssa. Hauska kampamainen  harjaosa lupaili hyvää, yleensä tällaisillä massaa saa ripsiin ihan reilusti, mutta nämä myös erottelevat ripsiä kauniisti.


Push Up Angelin värimassa on makuuni juuri sopivaa, notkeaa, muttei vetistä. Tammikuun lopulla avaamani ripsiväri vetelee nyt viimeisiään, mutta on loppuun asti toiminut moitteettomasti. En raaskisi heittää tätä pois, toisin sanoen tekisi mieli ostaa uusi, vaikka avaamattomia ja avattuja testiripsareita on kaapissa useampi. Mulla on pitkät ja tuuheat ripset luonnostaankin, joten useimmat ripsivärit antavat kyllä miellyttävän lopputuloksen. Siksi arvioin ulkonäön lisäksi myös näitä aluksi mainitsemiani ominaisuuksia, helppoa putsattavuutta ja harjaa, jolla väri ripsiin suditaan. Tämä kampa on ihanan tarkka myös alaripsiin. Kuten kuvista näkee, tällä ripsivärillä saa todella kauniin lopputuloksen aikaiseksi! The Falsies Push Up Angel meni heittämällä suosikkiripsareideni joukkoon!



*Postauksessa mainittu tuote saatu pr-näytteenä blogin kautta!

4 kommenttia:

  1. Onpa jännä että toimii sulla noin hyvin! Mä en tykännyt tuosta alkuunkaan. Ei jotenkin toimi mun hennoilla ja olemattomilla ripsillä. Kaipaan ripsiväriä joka rakentaa ripsiä paremmin ja antaa tukea reunaan. Tämän harja vaan ei ole hyvä mulle. Olin yllättynyt koska kaikki tätä kehuivat mutta ei toiminut sitten yhtään :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alkuun tää antoi munkin mielestä aika vaatimattoman lopputuloksen, mut vähän kuivahdettua on helpompi kerrostaa.
      Mutta harvoin nää ripsarit on sellaisia, mitkä kaikilla toimisi!

      Poista
  2. Me ollaan kyl ripsiväriharjan kanssa ihan eri maata :D Itse just tykkään niistä luonnonharjasmaisista ripsareista, enkä välitä ollenkaan kumiharjoista! Sen sijaan tuuheutta haluan myös ja en myöskään tykkää vedenkestävistä. Muuten tää siis vois sopiakin mulle, mut homma tökkää siihen et siinä on kampamainen harja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää ripsivärit, jos jotkut on niin makuasioita! :-D

      Poista