torstai 6. lokakuuta 2016

Throwback part 3/3 - 2007

Viimeisen Throwback-postauksen aika! Näitkö jo aiemmat? Ne löydät täältä 2003-2004 ja täältä 2005-2006. Postaukset saa tällä kertaa jäädä vuoteen 2007, koska siitä eteenpäin kuvamateriaali hupenee melko reippaasti, näitä 2007 kuviakin oli aika hintsusti. Lisäksi, ehkäpä kolme postauksellista vanhoja kuvia riittää tältä erää. Kukaan ei oo ainakaan vielä toivonu lisää. :-D Hahhah. No mutta, siirrytään aikakonella vuoteen 2007, vuoteen kun minusta tuli aikuinen. Tai "aikuinen", eli täysi-ikäinen. Näissä meikkijutuissa alko olla jo jonkun tason yritystä, vaikka kulmakarvat edelleen pomppaa aika laihoina silmille...




Mä tosiaan tein itse nämä toiset rastani lukion toisella luokalla. Syksyllä 2006 alotin takuttaa omaa tukkaa ja loppuvuodesta väsäsin rastakuidusta huovutusneulan kanssa nämä jatkot oman tukan lisäksi. Tykkäsin tosta tukasta ihan sikana ja edelleen näyttää mun silmään kivalta! Periaattees voisin ajatella tollasta tukkaa nytkin itselleni, jos ei olisi ihan niin pysyvä ratkaisu. Kuitenkaan en osaa kuvitella pitäväni rastoja koko ajan, joten...


Tämä ylläoleva kuva on otettu mun 18-vuotissynttärinä, 20. toukokuuta 2007. Mulla oli tosi kivat juhlat, joissa oli sukulaisia ja ystäviä sulassa sovussa. Tuolloin asuin Lievestuoreella, omakotitalossa järven rannalla, eli kuva on meidän pihalla otettu. Tästä muutaman kuukauden päästä muutinkin pois kotoa, ensimmäiseen omaan kotiin Jyväskylään.


Tämä throwbackin viimeinen kuva on loppukesältä 2007. Alkukesästä kampailin rastani auki ja aloin pikkuhiljaa vaalentaa tukkaa. Ennen tätä semi-ok väristä blondia olin muutaman viikon semmonen perinteinen pissankeltanen blondi. :-D Luojan kiitos, mä en löytäny siitä tukasta yhtään kuvaa. Mut olin sen värisellä päällä mun exän sukulaisen häissä, joten todennäköisesti (ja valitettavasti) siitäkin pehkosta on varmaan joku kuva jossain päin maailmaa...

Mutta semmoista. Ei tässä nyt mitään ihan kauheen hirveetä onneks tullut vastaan, hah. :-D
Minkälaisia tyylejä teillä on ollut nuorempana?

2 kommenttia:

  1. Voih näitä nuoruusvuosien kuvia! Suurin osa on ihan parhaita, osa taas pistää kaduttamaan aika suuresti... Itseltäni ei taida kunnollisia kuvia löytyä juurikaan (ainakaan selfieitä), mutta hauskaa silti olisi yrittää kaivaa mahdolliset jäljelle jääneet tiedostot esiin. Millainen pullaposki niissä esiintyykään :D

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä mä vähän oon sensuroinut niitä pahimpia pois! :-D
      Mut onhan nää hauskoja muistoja. :-)

      Poista