tiistai 17. toukokuuta 2016

Päivän meikki ja kuulumiset

Heippa. Kolme viikkoa on jo vierähtänyt edellisestä postauksesta. Koska mua ärsyttää, että joka toinen postaus alkaa tähän tyyliin väljää postaustahtia päivitelle, en aio enää tämän jälkeen mainita asiasta. :-D Päivitän, kun ehdin, toivottavasti siellä pysytte kuitenkin mukana! Blogi kyllä on mielessä päivittäin, mutta muut asiat menevät tässä elämänvaiheessa välillä edelle, ymmärrätte varmaan. <3

Mutta mitäs tänne, elämä on ihan mukavalla mallilla; Töissä on ollut edelleen tosi kivaa ja mukavasti asiakkaita. Kotonakin jaksaa naperon kanssa touhuta paremmin, kun saa aina välillä tuulettaa päätään työasioilla. ;-) Ajankäytön suhteen on kuitenkin aikamoista säätöä. Vielä kun on lisätty yhtälöön aurinkoiset päivät, jotka houkuttaa terassikahveille ennemmin kuin tietokoneen ääreen (ja ei, en ota konetta mukaan :-D ). Mua oikeestaan harmittaa tosi paljon, kun aika bloggaamiselle on ollut kortilla, koska mulla on kyllä aiheita ja aihioita sekä parit uudet jutut olen myös saanut testiin. Olen myös itse hankkinut taas pari juttua ja muutama aiempi ostos keväältä on vielä esittelemättä! Uusimmat tuotteet liittyykin ihonhoitoon, joten ihonhoitojuttuja on luvassa parinkin postauksen verran. Mut joo, te tiedätte jo mikä tilanne täällä on päällä, joten NYT oikeesti lopetan tästä löpinän. Enkä mä sillein anteeksi pyytele, koska mä itse päätän tahtini postata, mutta on jotenkin outoa vaan postata joku päivän meikki tai muuta ilman mitään moikkailua, jos on ollut näinkin pitkä tauko! Koetan tässä päästä siitä tavasta eroon. :-P

Tässä olisi vielä päivän meikistä kuvat! Tai oikeestaan tää on ollut jo pari kuukautta koneella odottamassa julkaisua, heh. Tein tän meikin samalla kun swatchailin Lumenen uusia Arctic Glow -huulikiiltoja. En kuollaksenikaan enää muista kaikkia käyttämiäni tuotteita, mutta tein meikin ajatuksella "kaikki Lumenea"! Ainoo, mikä tässä meikissä ei ollut Lumenen tuote on hohdepuuteri, eli the Balmin Mary-Lou Manizer. Tähänkin meikkiin tein tällein kaks versiota vähän näyttävämmällä ja neutraalimmalla silmämeikillä!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti